PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Kia Werbespot

flo
12.03.2004, 07:22
In den USA gibts jetzt nen weiteren Werbespot mit PB-Inhalten

KIA running paintball commercial
Kia Motors America has launched two television spots aimed at pointing out the differences between the Kia Sedona and the Toyota Sienna minivans.

In their first commercial, "Tennis," two women hit practice shots from a ball machine while talking about their recent auto purchases. One mentions that she looked at the Sienna but got the Sedona instead Her friend, who purchased a Sienna and did not get the same features, becomes visibly distracted and is hit with a tennis ball.

A second spot has two guys hiding behind a fallen tree as they play paintball. The scenario is similar to the one in "Tennis." One guy forgets to shield himself behind the tree when he learns his friend, who purchased the Sedona, has free maintenance, and he gets pegged in the face by paint.

Both participants in the paintball commercial are seen wearing masks. But the lower part of the mask on the face of the person that gets hit is missing.

dikl
12.03.2004, 15:04
Wie nuu? Ich hab den Inhalt der Werbung nicht verstanden. Da sitzen Leute hinter Bäumen beim Paintball und dies soll in irgendeiner Beziehung zu Autos stehen? Übersetzt mal bitte für alle nicht so tollen Englisch-Könner!

speeddisko
04.05.2004, 19:39
Jetzt darf ich mal einen alten Thread ausgraben... :D

Hier ist er, der Direktlink zum Download des KIA Paintball Werbespots (http://www.paintball.myserver.org/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=13)!

Frontliner
05.05.2004, 15:44
Die spielen Paintball und reden dabei über ihre Autos, und als der eine erzählt, was für einen tollen Kia er doch hat mir freier Wartung usw. usf. ist der eine Typ so baff, dass er von einem Paintball getroffen wird...mitten ins Gesicht...

Bei der anderen Werbung dieselbe GEschichte, nur halt zwei Frauen die Tennis spielen und die Nicht-Kia-Besitzerin wird von einem Tennisball getroffen...